Šele dober mesec je minil od zagona preventivne kampanje “Znanost o skrbi”, ki jo izvajamo v sodelovanju z Uradom OZN za droge in kriminal (UNODC), pa smo že zabeležili nekaj izjemnih številk dosedanjega poteka in dosega kampanje:
- video vsebine si je prek YouTube kanala ogledalo prek 1.200 ljudi
- prek TV si je video vsebine ogledalo še precej več ljudi, saj so jih različne TV (POP TV, Kanal A, Nova24TV, Planet TV, RTV Slovenija in nekatere lokalne TV (VTV Velenje, Ljubljana TV, GTV – Gorenjska televizija in S-TV Skledar) predvajale vsak 400-krat v roku enega meseca
- z objavami na Facebooku smo dosegli prek 40.000 uporabnic in uporabnikov (ki so objave všečkali prek 270-krat in jih delili 90-krat)
- z objavami na Twitterju in Instagramu smo dosegli še dodatnih 190 uporabnic in uporabnikov družbenih omrežij
- promocijski oglas za kampanjo (banner) je bil na MMC RTV Slovenija objavljen 40.000-krat samo v zadnjem tednu februarja
- 5 časopisov in spletnih medijev (Siol.net, Slovenska tiskovna agencija STA, Revija Liza Maja, VTV Velenje in Ljubljana TV) je objavilo tematski članek na temo kampanje, na 2 TV (VTV Studio in Ljubljana TV) in 1 radijski postaji (Radio Si International) so opravili intervju z vodjo kampanje (Matejem Koširjem) na temo kampanje in preventive širše
- natisnili smo tudi 18.000 posterjev (12 tematik x 1.500 kopij), v zgolj nekaj tednih pa smo jih po vseh Sloveniji razposlali že prek 1.400, in sicer na naslove različnih zdravstvenih domov, centrov za socialno delo, vrtcev in šol, državnih ustanov ter nevladnih organizacij
- skupaj z Nacionalnim inštitutom za javno zdravje (NIJZ) v drugi polovici meseca marca pripravljamo tematsko izobraževanje na temo kampanje in uporabe gradiv, in sicer zlasti za vzgojiteljice in vzgojitelje vrtcev, ki so vključeni v projekt “Zdravje v vrtcih” …