Skip to content

Izpostavljenost oglaševanju poveča pitje alkohola med mladostniki

Izpostavljenost oglaševanju poveča pitje alkohola med mladostniki

Bruselj, 15. maj 2013 – V Evropskem parlamentu bodo danes predstavniki evropske raziskovalne mreže s področja alkohola AMPHORA (»Alcohol Public Health Research Alliance«) predstavili zaskrbljujoče ugotovitve štiriletnega evropskega projekta. Dogodek bo potekal v sklopu »Tedna ozaveščanja o škodi, povezani s pitjem alkohola«. Predstavniki omenjene mreže bodo evropske poslance in druge predstavnike pristojnih evropskih in nacionalnih ustanov pozvali k celovitemu ukrepanju na področju evropske alkoholne politike. Med ukrepi predlagajo zlasti uvedbo obveznih opozorilnih oznak na alkoholnih pijačah in drugih izdelkih, ki vsebujejo alkohol, prepoved oglaševanja in drugih oblik tržnega komuniciranja alkoholnih pijač ter vključitev večjega števila problematičnih pivcev v različne učinkovite oblike zdravljenja in socialne rehabilitacije. Med partnerji projekta je tudi Inštitut Utrip iz Slovenije.