Premlad, da bi pil alkohol – začetek mednarodne kampanje

Premlad, da bi pil alkohol – začetek mednarodne kampanje

Evropska zveza na področju FASD (EUFASD) predstavlja

 »Premlad, da bi pil alkohol«

 Komunikacijska kampanja, namenjena ozaveščanju o tveganjih zaradi pitja alkohola med nosečnostjo.

Ljubljana, 9. september 2014 – Danes, deveti dan devetega meseca ob 9:09, obeležujemo mednarodni dan spektra fetalnih alkoholnih motenj (FASD). Ob tej priložnosti Evropska zveza na področju FASD (EUFASD) predstavlja kampanjo »Premlad, da bi pil alkohol« (»Too Young To Drink«). Gre za mednarodno komunikacijsko kampanjo, ki jo je zasnovala »Fabrica«, Benettonov komunikacijski raziskovalni center, s katero želimo povečati ozaveščenost o tveganjih za pojav FASD. Ta vključuje cel spekter težav, ki jih povzroča predporodna izpostavljenost otroka alkoholu, kot so npr. prirojene okvare, težave pri učenju, vedenjske težave in duševne bolezni. Študije v ZDA so pokazale, da je približno 1 odstotek otrok prizadetih zaradi FASD, v Evropi je po nekaterih evropskih raziskavah takšnih otrok najmanj 2 odstotka, drugod (na primer v Južni Afriki) pa so številke še precej višje. Dejstvo je, da je FASD možno 100 odstotno preprečiti – z izogibanjem pitju alkohola med nosečnostjo.

Več kot 40 organizacij iz več kot 20 držav se je pridružilo kampanji. Danes bodo točno ob 9:09 prikazani transparenti in plakati, na katerih je zelo vidno opozorilo glede tveganj pri pitju alkohola med nosečnostjo, in sicer v obliki novorojenčka v steklenici z alkoholno pijačo. Kampanja, ki mimogrede poteka v različnih jezikih, vključuje tudi videospot in kratek film iz zakulisja, v katerem starša dojenčka, ki se pojavlja na plakatih, spregovorita o tem, zakaj podpirata kampanjo. Sporočilo bomo razširili tudi prek socialnih omrežij, npr. prek Twitterja z oznako #TooYoungToDrink.

 

 

Preberite več:

Sporočilo za javnost (DOC) FASD Kratka informacija (PDF)

 

Too_young_to_drink_11